Cum realizez si implementez customer profile?

Ziua 1 18 iunie : Ce este si la ce bun un customer profile? (beneficii)

Customer profile este instrument de management strategic. Si, desi orice business are o strategie, nu orice business are o strategie formala. 99% dintre business-uri functioneaza linistite fara sa se impiedice de customer profile de exemplu. Dar cand devine necesar? Si ce beneficii iti aduce?

Instrument: Esti gata pentru a realiza un customer profile? (survey)
VIP: Assessment customer profile actual (formal definit sau nu) (sesiune de consultanta)

Urmărește webinarul pe grupul Business Strategy Coaching de pe facebook.


Ziua a 2-a 19 iunie: De ce ai nevoie pentru un customer profile? (prerequisites)

Pentru a construi un customer profile care sa te ajute ai nevoie măcar de trei lucruri: Pozitionare, Portfofoliu si Propunere (de valoare). Asta ca sa nu ii spun model de business.

Instrument: Prezentare template model de business aplicat 

Webinar: 20 iunie ora 15:00 (30 min)
VIP: Redefinire pozitionare in piata si propunere de valoare, analiza portofoliu (2 sesiuni de consultanta)

Urmărește webinarul pe grupul Business Strategy Coaching de pe facebook


Ziua a 3-a 20 iunie: De ce oameni si resurse ai nevoie pentru realizarea customer profile? (echipa)

Adesea lucrurile cele mai simple sunt si cele mai importante. In definirea unui customer profile cu impact pentru business-ul tau conditia de succes cea mai importanta este echipa. Spune-mi ce echipa a facut customer profile ca sa iti spun cat de bun e.

Instrument: –

VIP: Design de echipa de proiect (definire customer profile)

Urmărește webinarul pe grupul Business Strategy Coaching de pe facebook


Ziua a 4-a 21 iunie: Pe ce date ma bazez pentru a face un customer profile? (date)

Vorbiem despre cum sa ne asiguram ca lucram pe date certe si reale si cum sa facem sa le obtinem. 

Instrument: Template de date necesare pentru customer profile (check-list)

VIP: Analiza date primare si secundare

Urmărește webinarul pe grupul Business Strategy Coaching de pe facebook


Ziua a 5-a 22 iunie: Customer profile 1 (lucru 1)

Primele etape de lucru in realizarea unui customer profile. 

Instrument: Model de customer profile in dezvoltare (template)

VIP: Sesiune privata de lucru cu echipa 

Urmărește webinarul pe grupul Business Strategy Coaching de pe facebook


Ziua a 6-a 23 iunie: Customer profile 2 (lucru 2)

Urmatorii pasi in realizarea unui customer profile.

Instrument: Model de customer profile in dezvoltare (template)

VIP: Sesiune privata de lucru cu echipa 

Urmărește webinarul pe grupul Business Strategy Coaching de pe facebook


Ziua a 7-a 24 iunie: Validarea customer profile si implementarea lui (implementare)

Am un customer profile. Cum procedăm? Validarea si implementarea lui sunt de cele mai multe ori puctul slab al companiilor. Ne asiguram ca nu ni se intampla si noua.

Instrument: Template de plan de implementare de customer profile

VIP: Validare profil si realizare plan de implementare de customer profile

Urmărește webinarul pe grupul Business Strategy Coaching de pe facebook


Vineri 26 iunie, de la ora 14:00, meeting live de Q&A.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.