customer profile curs

Customer Profile Design

0 student
  • 1. Introducere
    No items in this section
  • 2. Ce este si la ce bun un customer profile? (beneficii)

    Customer profile este instrument de management strategic. Si, desi orice business are o strategie, nu orice business are o strategie formala. 99% dintre business-uri functioneaza linistite fara sa se impiedice de customer profile de exemplu. Dar cand devine necesar? Si ce beneficii iti aduce? Instrument: Esti gata pentru a realiza un customer profile? (survey)

    No items in this section
  • 3. De ce oameni si resurse ai nevoie pentru realizarea customer profile? (echipa)

    Adesea lucrurile cele mai simple sunt si cele mai importante. In definirea unui customer profile cu impact pentru business-ul tau conditia de succes cea mai importanta este echipa. Spune-mi ce echipa a facut customer profile ca sa iti spun cat de bun e.

    No items in this section
  • 4. Pe ce date ma bazez pentru a face un customer profile? (date)

    Vorbiem despre cum sa ne asiguram ca lucram pe date certe si reale si cum sa facem sa le obtinem.

    No items in this section
  • 5. Realizam impreuna customer profile (1)

    Primele etape de lucru in realizarea unui customer profile.

    No items in this section
  • 6. Realizam impreuna customer profile (2)
    No items in this section
  • 7. Validarea customer profile si implementarea lui (implementare)

    Am un customer profile. Cum procedăm? Validarea si implementarea lui sunt de cele mai multe ori puctul slab al companiilor. Ne asiguram ca nu ni se intampla si noua.

    No items in this section

Instructor

400.00 lei

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.