Programe strategie

Programele de strategie de business nu sunt nici cursuri online, nici training-uri interactive, nici sesiuni de coaching si nici consultanta de business. Sunt toate aceste la un loc.

Programele de strategie de business sunt proiecte pe care le poti derula in compania ta si in care folosim consultanta, training si coaching pentru a atinge rezultatele intentionate.

De asemenea, la acest tip de proiecte participi tu, ca manager, lider, impreuna cu echipa ta (maxim 9 persoane / program)

Cum lucram?

Programele incep cu evaluari de business (consultanta), definirea obiectivelor si echipei (coaching), alinierea competentelor si cunostintelor echipei (prin cursuri online) si, in final, implementarea efectiva a programului (folosind in egala masura sesiunin de business coaching si consultanta).

Rolul acestor programe este de a transfera direct bune practici si performanta in business-ul tau prin tine si echipa ta.

Programe disponibile

Team Performance Development Program

Team Performance Development Program : este un program de dezvoltare a de echipelor care dureaza 6 saptamani si include training online, evaluare si diagnostic echipa, sesiuni de executive coaching si sesiuni de consultanta.

  • training in management echipe si leadership pentru lider / manager(online)
  • diagnostic performanta echipa (raport)
  • sesiuni de executive coaching pentru liderii echipei
  • 6 sesiuni de lucru cu echipa (team coaching)
  • programe personalizate de crestere a performantei echipei
  • consultanta pentru dezvoltare organizationala (model organizational si procese interne)

Obiective: cresterea performantei echipei (obiectivele se stabilesc concret la inceputul programului)


Customer Profile Program

Customer Profile Program este un program de marketing strategic si are ca obiectiv realizarea si implementarea unui model eficient de customer profile in companie; programul dureaza 4-6 saptamani.

  • training online pentru echipa de marketing pentru realizarea customer profile (pot participa pana la 4 membri in echipa + managerul)
  • 2 sesiuni de strategic coaching pentru clarificarea profilului de client
  • 2 sesiuni de lucru cu echipa (consultanta) pentru suport in definirea customer profile
  • consultanta pentru implementarea customer profile in planul de actiuni de marketing

Obiective: realizarea unui model de impact pentru vanzari de customer profile, integrarea acestuia in procesele interne si realizarea unui draft de strategie de marketing pentru acest customer profile