curs remote management

Remote Management

  • curs online (self paced)
  • 6 teme
  • 25 lecții
  • lucru individual cu fiecare participant (2 ore)
  • sesiune privată de evaluare a stilului de leadership
  • 400 lei

curs remote management

Modelul de lucru remote (lucrul de acasă) schimbă radical relațiile pe care le aveai cu colegii tăi procesele de business modul în care lucrați împreună și te obligă să te adaptezi ca manager la o nouă realitate. A lucra remote este ca și cum ai avea un nou job.

Trecerea la lucrul remote înseamnă o schimbare a relațiilor pe care le ai ca manager cu oamenii pe care îi conduci și aduce cu sine o transformare a cadrului de lucru, a relaților cu oamenii și a rolurilor pe care tu, ca manager, trebuie să ți le asumi de acum înainte pentru a avea rezultate.

Cu acest curs, ca manager sau ca și coordonator de echipe care lucrează remote, te poți adapta mai ușor la noile condiții și poți obține mai repede rezultate pozitive. 

De asemenea, fiecare participant la curs beneficiază de consilier individualizată online și o oră de mentorat individual (sesiuni private video online) pentru a putea profita cât mai bine de valoarea oferită de acest curs în propria organizație și, în plus, de o sesiune de evaluare a stilului și competențelor sale de leadership.

Participarea la cursul Remote Management îți va oferi o valoare concretă prin faptul că vei dobândi:

  • o foarte bună conștientizare a cerințelor și provocărilor cărora trebuie să le răspundă un manager al unei echipe care lucrează remote
  • bune practici și protocoale de lucru concrete pentru coordonarea echipelor remote
  • evaluarea și adaptarea le noile condiții de lucru a propriului profil de management și de leadership
  • modele și tehnici de evaluare a performanței echipei 
  • tehnici de coaching pe care le poți folosi în coordonarea și creșterea performanței echipei tale
  • cum se structurează eficient și cum se alocă roluri și atribuții membrilor echipei
  • evaluarea corectă a nevoilor de servicii IT (software și infrastructură) pentru suportul optim al activității echipei tale
  • evaluarea și optimizarea infrastructurii IT și tehnologiei necesare pentru susținerea optimă a echipei tale
  • un plan de implementare concret și personalizat pe care îl poți defini cu cei doi traineri în sesiunile individuale de consultanță

Înscrie-te la cursul Remote Management


După confirmarea înscrierii, te vom contacta pentru detalii privind accesul în platforma online.

Îți mulțumim!


Teme de curs

1. Management și Leadership în coordonarea echipelor remote

  • definirea rolurilor și atribuțiilor de management și de leadership necesare pentru coordonarea eficientă a unei echipe care lucrează remote
  • realizarea unui profil individualizat de leadership pentru fiecare participant la curs (în sesiune de lucru privată)
  • indicatori de performanță pentru managerul echipelor virtuale)

2. Redefinirea relațiilor în coordonarea echipelor remote

  • redefinirea cadrului de lucru și a relațiilor interpersonale;
  • profilul fiecărui membru al echipei;
  • redefinirea relațiilor ierarhice, a spațiilor fizice de lucru, calendar, orar, redefinirea indicatorilor de productivitate;
  • protocol recomandat pentru întâlniri virtuale;

3. Managementul încrederii, al motivațiilor și al crizelor în echipa remote

  • tehnici de coaching pe care un manager de echipă care lucrează remote le poate utiliza pentru evaluarea și creșterea încrederii și motivației echipei dar și pentru managementul situațiilor de criză
  • asumarea de către manager a rolului de facilitator în comunicarea echipei mai ales în întâlnirile virtuale

4. Structură, roluri, atribuții și evaluare performanță 

  • cum trebuie structurată eficient o echipă  virtuală;
  • de ce organigrama nu este suficientă pentru a crea o echipă care lucrează remote;
  • fișa de post ”virtuală”;
  • model KPI;
  • sistem bonusare și penalizare;

5. Soluții IT pentru suportul echipei

  • modele de infrastructură IT necesare pentru susținerea diverselor modele de echipe care lucrează virtual: project management, vânzări, customer support, management, administrativ etc;
  • soluții IT preferabile pentru performanță;
  • soluții IT preferabile pentru scalare, soluții IT preferabile pentru buget;
  • training și implementare soluții IT

6. Dezvoltare plan de acțiune pe care să îl implementezi în propria echipă

  • plan de migrare a echipei în remote;
  • plan de dezvoltare de la zero a unei echipe remote
  • bune practici în execuția unui proiect de lansare a unei echipe de lucru remote sau de migrare a unei echipe
  • riscuri și provocări în execuția unui proiect de remote working team