Value Proposition Design

Value Proposition Design

Atelier online de strategie de marketing pentru antreprenori

3 sesiuni de atelier de strategie de marketing + 3 ore de consiliere individuala + 10 zile de program = customer profile + value proposition + strategie de marketing pentru compania ta

Pretul programului: 200 de lei

Clientii nu cumpara produse sau servicii ci valoarea pe care ei o percep in aceste produse sau servicii. În masura in care ei sunt convinsi ca produsul sau serviciul tau le va aduce valoarea dorita, atunci vor plati si pretul. Daca nu, nu.

Dar cum sa iti definesti aceasta valare? Care este ”value proposition” potrivita produselor sau serviciilor tale care iti va aduce mai multi clenti? Cum o poti defini si, mai ales, cum o poti transforma apoi intr-o campanie de marketing (si de vanzari) de succes?


Ce facem?

Acest program nu este un training, ci un atelier. Aici nu explicam si nu facem teorie despre cum trebuie facut marketing-ul strategic sau cum poti sa iti definesti eficient value proposition pentru compania ta.
Aici chiar lucram si gandim impreuna cel mai potrivit mod pentru a-ti pune in valoare valoarea. 

Acest program consta in:

  • 3 ore de workshop online in care vei intelege cu exemple practice care sunt etapele de dezvoltare ale value proposition, customer value si a strategiei de management pentru compania ta
  • 3 ore de lucru individual (lucrez cu tine online 3 ore pe modelul business-ului tau) + acces la materiale de informare si modele de lucru (template-uri
  • 5 de zile de suport online (chat, email, etc) pentru a calibra rezultatele sau pentru a ne asigura ca implementarea procesului merge bine
  • 15 zile de acces la materialele online (inclusiv la workshop-uri) si documentele de lucru

La finalul acestui program vei avea un value proposition mai bine definit pentru produsele sau serviciile companiei tale, un profil de client mai solid și un draft de strategie de marketing cu impact pentru clientii tai.

    Te rog sa introduci aici datele de contact / de facturare:


    Agenda

    Atelier online 1Customer profile design

    Intrebarea cheie dintr-un business nu este ce vinzi ci cui vinzi. Intreaga ta strategie de business (si implicit cea de marketing) se construieste in jurul clientului, nu a produsului.

    Daca vrei sa iti pui cu adevarat in valoare produsul sau serviciul, trebuie sa cunosti foarte bine care sunt valorile clientului. Pentru ca doar el va putea percepe daca ceea ce tu ii propui chiar este o valoros pentru el.

    Lucrăm pe un model simplu si eficient de definire a profilului tau de client. Incepem deci cu inceputul: cunoaste-ti clientul!

    Atelier online 2 – Value proposition design

    Clientului nu ii vinzi un produs sau un serviciu. De fapt clientul tau cumpara ceva pe care il percepe ca are valoare. Atunci cand decide sa plateasca, un client plateste pentru valoarea pe care o percepe in produsul / serviciul tau.

    Si face acest lucru pentru ca tu ii promiti ca ii vei livra aceasta valoare prin produsul sau serviciul tau.

    În prima sesiune de workshop lucram pe mecanismul prin care iti poti defini eficient si corect value proposition si customer profile. Vor fi exemple, template cu exercitii de lucru si teme pentru tine.

    Atelier online 3 – Strategic marketing plan (draft)

    Stii acum care este profilul clientului tau. Stii si care este value proposition care iti va aduce cel mai mult profit si care va fi cel mai bine recunoscut si apreciat de clientul tau.

    Mai ramane doar sa trecem la actiune. Sa stabilim cum iti vei pune in valoare valoarea.

    Care sunt pasii? Care sunt obiectivele? Care sunt riscurile?

    Intr-un cuvant, facem impreuna un draft de strategic marketing plan.

    Consiliere si lucru individual online (3 sesiuni)

    Lucrezi impreuna cu mine cate 3 ore pentru a ajunge la cea mai buna formula de value proposition si de draft de marketing strategic pentru compania ta.